vrijdag 8 mei 2020

Het dak is er af!


Met het idee wat ik in mijn hoofd heb zitten was het nodig om te starten met een sloopfase.
Afgelopen dinsdag heb ik hier een vrije dag voor ingepland en zijn de diverse schuurmachines, dremels, zagen en beitels samen met mij buiten aan het werk geweest om het huis in een staat te brengen die vanaf nu weer op te bouwen is.

De stof en overige rotzooi bleef hierdoor ook buiten en kan ik straks binnen in mijn atelier rustig aan het werk gaan met opbouwen.

Het dak is er definitief af!


Het houten dak is leuk gelegd, niet helemaal naar mijn zin,
maar mogelijk dat ik het met een kleurtje toch wel leuk kan bewerken.
Hier ga ik dus voor nu even niets aan veranderen.


Hier heb ik een wand uitgesloopt.
Dit moet een grote leefruimte worden



opgang via de veranda, halletje, keuken
boven opnieuw een halletje, misschien de badkamer,
en weer een trap naar boven met een slaapkamer. 


sierstrippen langs de bovenkanten waren slecht,
gebroken en ik vond ze ook erg grof.
Hier ga ik iets anders op verzinnen


Tijd om een plekje in mijn atelier te krijgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten