maandag 10 mei 2021

Een korte update....


Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik begonnen ben met de Saloon. 
Door omstandigheden heb ik niet veel er aan kunnen werken, 
maar er zijn wel wat stapjes gemaakt.

Eerst heb ik geïnvesteerd in het zoeken naar een passend tafeltje. Ik heb er tijdelijk nu één gevonden, maar is nog niet helemaal naar mijn wens. Ik zoek ondertussen even verder. 

Verder is de tijd vooral gaan zitten in verder voorbereidend werk en het zoeken naar ideeën om er verder mee aan de slag te kunnen gaan. Zo heb ik wat wat ideeën uitgewerkt over de inrichting van de badkamer en de saloon-ruimte. Op termijn zal ik ook iets bedenken voor het dicht maken van de zijkanten van het huis. Ik weet inmiddels dat ik niet kies voor de standaard deuren die hiervoor op de bouwtekening gemaakt zijn. Of ik het schuine dak ga vervangen weet ik nog steeds niet. Mogelijk ga ik m eerst antraciet kleurig verven en zie dan weer even verder.

Vorig jaar kocht ik een PPH inventaris van een ouder stel. Naar wat ik begrepen heb gingen ze verhuizen naar een verzorgingshuis en konden het huis niet meenemen. Ook kon er geen andere bestemming voor het huis gevonden worden, dus werd de inventaris in één koop aangeboden. Met het oog op de inrichting van de Saloon leek me dit een mooie gelegenheid om hier gebruik van te maken. Nog lang niet alles is uitgezocht, maar ik kan veel meubeltjes hergebruiken.

Voor de keuken heb ik nieuwe meubels gekocht om deze naar mijn wens in te kunnen richten. Deze staan nog even te wachten, want ik ga beginnen met één van de slaapkamers.

Dus jullie lezen dat ik ondanks dat er nog weinig uit mijn handen is gekomen, ik wel er mee bezig ben om dit verder uit te werken. Ik hoop snel een update te kunnen geven! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten