zondag 16 mei 2021

Kleurkeuzes maken

 

Elke keer als ik langs mijn Saloon loop dan bedenk ik me dat ik m toch wel heel donker vindt.

Dus vandaag maar weer eens een onderzoekje op Google Afbeeldingen en Pinterest gedaan over het kleuren gebruik bij de afwerking van de buitenkant van Saloons. Leuk werkje, maar uiteindelijk leverde het weinig op. Mijn verfkast toen maar ingedoken en mogelijke opties en combinaties eens naast elkaar gezet. 

En nog kwam ik er niet goed uit, dus heb ik de 2 favoriete kleuren naast elkaar gezet en een foto gemaakt. Vervolgens mijn PPH groepje per whatsapp opgezocht een gevraagd of ze eens me met mee wilde denken. Ze kwamen als snel leuke ideetjes en foto's.



Ze gaven het advies om 2 verschillende kleuren te gebruiken (net zoiets als bij de laatste foto) en als dit op de muur zit, dan eens verder te gaan kijken hoe nu verder te gaan. Goed plan lijkt me, dus vanmiddag uitgevoerd.

Dit is het voor nu geworden. De benedenverdieping wil ik ook mosterdgeel maken, maar ik moet de deur nog even verbreden, anders kunnen er geen Saloon-deuren in. Laat nu eerst deze verf maar drogen, een tweede laag aanbrengen en her en der wat bij werken. Pas daarna beslis ik hoe ik de ramen, balustrades, sierlatten en dak ga aanpakken en welke kleur deze gaan krijgen.


Wel heb ik even een heerlijk ontspannen knutseldagje gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten